CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, November 05, 2009

tag yg aku rasa nk wat....

Last phone call: 3 ari lepas....dr tim

Last text message:Acik.(sy br smpai umah. awk dh mkn?)

Last time you cried: malam jumaat lepas....tetiba rasa nak sgt menangis wlpn benda tu dh lama jadik
Kissed someone & regretted it:Pernah.Ehhh, terbukak pekung di dada pulak.

Laughed until you cried: setakat ni aku xde jadik setan besar lagik....

Met someone who changed you: yup.....seorang yg amat bercita-cita nk ubah aku jadik wanita idaman dia...(tapi sorry la...aku ni memang tak boleh nak diubah la...wat punca gaduh bleh la)

Found out who your true friends were: masih mengkaji....boleh ke di anggap kawan sejati tu...

How many people on your FB friend's list do you know in real life: ada la 5-6 orang...yg len main add je sbb aku nak ramaikan neighbour game aku....

Do you want to change your name: nk tukar nama pe ye????

What time did you wake up today: 6.15....sbb monday till friday adalah ari keje aku...so kena bgn awal....

Name something you CANNOT wait for: jadik kaya....?( bleh ke?)

.Hugs or kisses:Both.Tapi kalau dah payah sangat, tgk dari jauh pun dh ok....

Shorter or taller:next....

Romantic or spontaneous:Aku jenis yang spontan dan selamba.

Sex on first date:Alamak ko ni...jangan la gelojoh.Ilek-ilek laaaa.Ringan-ringan dulu kannnnnnnnn????

Broken someone's heart:. frust......penah 2 kali dgn org yg sama....sape kata pisang xberbuah 2 kali....ni ha aku dh jatuh lubang yg sama 2 kali....dan arap xde kali ke 3.....seram la bila tgk number phone dia tetiba muncul balik kat hp aku.....(gila talak ke hape tu?)....sedar-sedar la awk tu dh kawin.....kan ke dpt bini lagi segak dari aku?......

0 comments: