CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 23, 2009

its monday kay.....

apasal la bila sebut je monday....mesti otak macam malas je nak kerja lebih....pikir nak rest jek...
duk terkenang2 weekend yg dh berlalu...xboleh ke ari2 sabtu ngan ahad jekkkk... (gila punya pemalas)


tapi ok jugak la...weekend ni acik turun penang walaupun jap je...
cian dia...nek bas dr kl pastu bas lak rosak....buang masa atas highway jek....
tapi yg best..aku dpt mkn la...Kenny Rogers n MCD....

apasal ye McD keluarkan 'prosoperity' dia awal sgt taun ni?....tapi aku dah rasa ok....hehhehehee
tapi satu je prob...asal acik turun penang je....xde benda lain nak buat selain dari gemukkan aku....asyik2 fast food je....

aku dah warning...esok2 klu dah kawin jgn nak merungut kalau keje melawat semua restoran fast food yg ada....semua ni dia la yg duk galakkan skrg...mengajar aku kenal fastfood

aku big fan kat McD je dlu....skrg SR, KFC, KR, Chicken rice semua aku redah....luckly...aky tak suka coffee kalu tak makin teruk la kalu aku msk starbuck lak....hehheheheheh
tapi acik still syg aku kannnnnnn....


dan bila acik balik aku confirm heret dia masuk popular....dpt la satu novel even yg duk susun kat rack tu mostly xde cite best.........


book riview


.......AKU RINDU DIA.... sape penah baca?(keluaran alaf21)


ni la first cite yg agak berat aku baca...dan tak tinggalkan separuh jalan.... percayalah...aku berjaya abiskan cite ni dalam masa 2 ari.....

..cite dia pasal mangsa rogol yg larikan diri dr tunang dia wlpun tinggal semiggu je lagi nak kawin...
sedih tapi aku kurang berkenan dngn jln cite dia...apasal Jad kena kawin dgn bekas org gak?
macam tak baloi je Amie tinggal Jad sebab harap Jad dapat yg lebih baik tapi Jad tetap dapat bekas org...bek bagi je Amie kawin dgn Jad....wlpun ending dia Sue mati and Amie dpt Jad balik tapi Jad tetap DUDA....aku kan jenis berkira...mana mau cite Share-share ni....

emooooo tul kan....hehehhehehehe


apapun aku still nak cari novel JS tu..Samudera Indah Nian..nak kena beli online la ni...
acik dh la busy memanjang...sape nk g bank in duit ni......



0 comments: