CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 24, 2009

aku.....jadi SHE comittee?????

apsal la bila dah best dgn keadaan skrg...nk kena rombak pulak...
tetiba je tadi bos panggil meeting....
nak aku join Safety Healthy and Enviroment comittiee....
dia xtau ke aku jenis kelu seribu bahasa bila berdiri dpn org n bg ceramah...
lain cite la klu dia suruh aku present pasal novel...
ni cite pasal....safety....
aku???????...cakap pasal safety..........bawa moto kat jalan pun x ikut law...ni nak didik satu dprt pasal safety.....macam lawak jeeeeeee....
makin bertambah la keje aku...
makin kurang la time aku nak layan tenet ni....
dah la kat opis je yg best layan tenet sebab laju.....
klu kat umah yg guna dial up tu....nak tgu loading satu page pun dah amik 15min,,,,,
bila masa lak aku nak tulis e-novel aku...........?????
oh pleaseeeeeeeeee.......
acik.....nak resign bleh tak?
nk duduk umah....main tenet

0 comments: