CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, November 05, 2009

poyooooo




currently duk baca satu novel keluaran fajar rasanya.....(sorry klu salah...sbb aku xkn alert dgn benda yg aku tk minat neh)

'kasih yusuf cinta zulaika'
dah try carik kat site dia tadi nak letak cover page dia tapi xleh lak nk open site tu plak...
xtau nape...sama ada cite tu memang tak best (boring tahap gaban) atau aku yang xde mood nak baca...
dah dkt seminggu pun xabih lagi...buku ni memang menghabiskan duit aku....sorry to say la kat authur dia.....tapi aku memang xbleh blah baca buku ni...nak return balik kat popular bleh??????
selalu laju je aku abihkn satu buku......(sanggup xmkn & tido) sampai malam tu adik aku siap perli lagi 'aik....xkan nak tido dah...buku xbaca agi tu'.....nak je aku cepuk budak besar ni...
ke ada sesapa yg nak beli buku ni...aku boleh jualkan....
wat nyemak lemari aku jek....
ada sesape yg blh bg cdgan novel apa yg besh skrg ni????? (mati aku kena dgr perli atuk lak kalau merungut nak beli buku baru)

bowink la weekend xde nak wat apa...

dh xlarat nak wat muka poyo dah.....

ada cadangan x?



cukup poyo takkkkkkkkkkk?

0 comments: