CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 30, 2009

new year

ari ni last keje utk tahun 2009.....
so thn baru nanti baru aku masuk keje balik....
baru siapkan keje yg melambak atas meja aku.......


meja aku yg ckup semak dgn segala mcm benda....



semuanya pending.......

so sesape yg radio rosak...sbr smpai taun depan k....aku malas nk memikir skrg....

dan aku seronok je duk layan FB, FS and blog sebab bos duk meeting dlm bhasa yg mmg aku tak paham.....bkn salah aku k kalau aku wat benda len....

taun dpn baru aku siapkan semua yeeeeeeeee....

cakap pasal hujung2009......azam aku taun ni dh tercapai ke???? aku ade azam ke tahun 2009 neh?? conpius plak.....xpe...abaikan sebab dh nak lepas.....hehhehehehe(sonang je aku pkirkan?)

yg surenya....taun 2010 ni ada la byk azam.....

sooooo.....Happy New Year..... harap-harap azam tahun ni tercapai............

0 comments: