CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 05, 2010

Halllooooooo 2010

ari ni dah 5 January 2010....kejap jeee.... dh dah 2 ari masuk keje taun baru neh....

wlpn kemarin agak kelam jugak....semua benda aku lupa....bila org tya something pasai keje aku....asyik duk..aaaa...aaaaa...aaaa pastu garu pala.....bercuti sungguh aku neh....sampai lupa semua....


4 ari kat rumah takde benda best pun nak wat. asyik membuta jek....padahal malam-malam tak gayut pun...acik bz makin angin kat cherating....aku je la duk poyo kat umah....

just ari last je gi jejalan...sbb best buddy dah cuti....


memula...gi giant....beli barang dapur kononnya...last2 aku beli jeans.....hehhehe

pastu tesco lak...cari novel....beli sampai dua,...tamak tul....JAJA&DIN + LILI BUAT

NAJAH.

then econsave lak...beli sayur.... seronok je jejln sampai letih....tapi aku lagi ketih sebb

kn driveeeeee.



balik umah je....lepas maghrib terus tekun mentelaah JAJA & DIN wlpun esoknya keje...

dan hasil dari ketekunan aku....JAJA& DIN dihabiskan malam tu jugak....aku tido kul 1.30pagi...

naseb bek masuk keje tak ngatuk tapi dikayangan ajela kan...semua lmbt nak proses....


sampai umah petang semlm....LILI BUAT NAJAH lak mennanti.....heaven je bila balik ada mak jek...anak2 dah balik kg.....

fuhhhhh...sernk membaca tp cian lak kat mak...xde geng nk sembang....

smbg jap dgn mak....lepas mak tido je...aku smbg mentelaah sampai kul 1.30 pg....tapi pjg sungguh la cite neh...xabih lagi...ada halflagik...

nak skip pun xbleh...takut miss part.....

so blk petang neh....teruskan usaha murni aku...membaca budaya kitaaaaaaaaaaa......


0 comments: