CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, December 04, 2009

ngantokssssss....

moning....

mata dh tak larat nak buka ni...
padahal keje byk lg duk pending....
amat tak suka dgn excel neh....
buat aku makin ngantuk la......


dan kenapa aku ngantok sngt...
the answer is.....semlm wat marathon novel samudera indah nian .....
smpai umah ptg smlm, novel dh smpai....
huhuuhuhu...heaven.... lepas je maghrib...
trus khatam.......percayalah...aku habiskan dlm masa 5jam tapi plus minus dgn benda len la...
gila kan?????macam xde masa len nk baca....padahal esok dh weekend..
bleh jek nak membacakan...
tp weekend aku byk lg xtiviti len...
nk merayap lagik...mana leh khusyuk membaca klu adik aku duk wat muka sekupang dia...
ada je tmpt nk ajak g....
lgpun mgu nikan br dpt gaji...
adalah wajib menghabiskan...
McD la esok....mcm nak mkn prosperety jek....


eikkk lupa lak....review samudera...

cover dia menarik perhatian anak sedara aku....asyik suruh aku tutup buku jek
ayat dia....'yang, nak tgk laut'.....

citer dia ok....tgh2 la, tak heaven sgt, tak boring sgt,
cite org kawin pilihan family (common isu)....duk asing...
then lama2 jtuh cinta...
pastu ada org ke-3, interup jap,
pastu ok...
just take time nak pujuk si Yasmin jek...
just nama hero tu pelik ckit (bagi aku la)....lagi sedap kalu nama dia Amrul dari Amru...
and ending...off couse le....bhgiaaaaaaaaaaaa
tu je yg aku paham daripada karangan berjela penulis...
so far....ok. berbaloi dgn RM16 wlpun bukan duit aku...hehheheheh

0 comments: