CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 28, 2011

cerita awal tahun....:)

actually.. news ni tersebar dh lama...
company aku keja ni ada 2 branch... stu island & other dkt prai...
and aku dkt island....*oh yes, aku keje over sea*
bg aku news ni ada pro & cont:
pro : aku bleh blk kje blah prai..means dekat..xyah cross sea...
: jimat blanja
: bleh mkn lunch..*dh 2 taun aku xlunch hari keje...gila la kilang neh, bleh
slamba badak amik contract canteen cina...aku nk mkn apa? gila risau bab halal
neh*
: blk keja awal sbb kt sna masuk keja kul7 blk kul 4...heaven la...sini kul 6 br
blk...smpai umah dh kul 6.30...tu pun gila merempit kat highway
: xyah tgk muka org atasan yg aku dh muak n emo ...memanjang meroyan

cont :syg nk tgl tmpt duduk yg strategik..aku leh open game sebesar2 skrin...
:diaorg ckp sana xde tenet...mcm ne nk bloging???? mati kebusanan la aku.
:kena mula berkenalan dgn org semula..aku benci orentation...
: leh rasa org kaya..gi keje nek keta...slama ni keta aku just for weekend

tp ni semua khabar angin la...serius, department aku cuma tinggal brapa kerat je..yg lain semua dh lari...esspeically bangsa.@@@$@%@@^^# la, diaorng xnk gi sbrg...
aku pun klu leh nk cr tmpt yg bleh bg gaji lebih ckit...
skrg ni gaji ckup mkn je...nk byr utang kacang lupakan kulit lagi...taun dpn nak byr utang yayasan lagi...
adeh...sakit kepala.

0 comments: